Jeu de Boules 16 juni 2021

Jeu de Boules 16 juni 2021Vandaag 16 juni 2021 ben ik omstreeks 10:15 uur naar De Dissel getogen met mijn camera om de ingebruikname van het 2de veld van de Jeu de Boules vereniging vast te leggen. Een paar weken geleden is zoals jullie wellicht weten het kunstwerk verplaatst zodat er ruimte zou komen voor het tweede Jeu de Boules veld.
Alles is nu klaar en er werd vanmorgen dus ook op het nieuwe veld gespeeld. Het was voor de spelers nog wel een beetje onwennig omdat het veld nog niet ingespeeld was. De fijne kiezellaag/grit ligt er nog maar net, dus dat moet nog even indalen als het ware. Het moet nog ingespeeld en ingelopen worden zodat het een prettig veld wordt om op te spelen.
En dat kun je dus alleen maar bereiken door veelvuldig te spelen en te lopen over het nieuwe veld 🙂 (note:red).
Links en rechts even wat foto’s gemaakt van de spelers en een leuke groepsfoto waar de boules naar de fotograaf worden geworpen, gelukkig is het allemaal goed afgelopen 🙂 🙂
Meer lezen hoe je Jeu de Boules speelt, klik dan even op deze link
Bekijk hieronder een kleine impressie.

[robo-gallery id=”2039″]