BBQ WV Marsdijk 24 september 2022 - © Gino Wiemann

Geslaagde jaarlijkse BBQ van wijkvereniging Marsdijk op 24 september 2022

Op 24 september 2022 was het gelukkig weer tijd voor de jaarlijkse BBQ van de wijkvereniging Marsdijk. Het weer was redelijk tot goed en de opkomst was uitstekend te noemen. Er waren om en nabij de 55-60 gasten/vrijwilligers naar de WV Marsdijk BBQ gekomen.
De hamburgers met uien en worstjes werden met verve gebakken door chef Theo en alles liep op rolletjes.
Omdat er op de duur een behoorlijk rij voor de BBQ kwam te staan had iedereen ook tijd om even een praatje met elkaar te maken en dat is dan ook weer het mooie van een BBQ.
Helaas had ik deze keer zelf weinig tijd, dus zijn het wat vluchtige foto’s geworden van de BBQ. In verband met burendag hadden wij in onze straat ook een en ander georganiseerd en stond ik een beetje op tijd. Na de burendag onze jaarlijkse straat BBQ, dus het was een intensief dagje al met al.
Maar aan alle gezichten en het smakelijke eten kan de wijkvereniging Marsdijk ook weer terugkijken op een geslaagde middag/avond.
Hieronder een kleine impressie.