Wijkgebouw De Dissel - Marsdijk

De vakantie is weer voorbij en alles lijkt weer normaal, behalve dan het Covid-19 virus, dat is nog steeds aktueel.
Vorige week was de opening van het wijkgebouw aan de Kleuvenstee en kan iedereen er weer terecht voor een gezellig praatje of een bakkie koffie/thee.
Vorige week kon ik niet door werkzaamheden, maar gisteren weer even gezellig wezen buurten in het wijkgebouw. De aanwezige vrijwilligers hadden voor zover mogelijk een goede vakantie gehad en hopen op een compleet andere vakantie volgend jaar 🙂
Het was dit jaar wel even behelpen, maar al met al was het in Tuinesië of Hintergarten ook prima te doen met dit mooie en soms ook wel erg warme weer.
Ikzelf houdt wel van dit warme weer, soms denk ik wel eens dat ik in het verkeerde land ben geboren, ben wel warmbloedig.
Maar goed, het bezoekje was even gezellig gisteren en de koffie als vanouds weer heerlijk. Ik drink altijd zwart zonder suiker, want dan proef je de koffie tenminste.
Ik had mijn nieuwe speeltje een Go Pro 8 action cam ook meegenomen, want ik zou nog steeds een filmpje maken van het wijkgebouw. Het oude wijkgebouw had ik al gedaan voordat de sloophamer erin ging. Dus vandaag was het tijd om een beetje buitenkant en later de binnenkant van het nieuwe wijkgebouw vast te leggen, leuk voor later zeggen ze dan wel eens, toch?
Ik werd trouwens helemaal blij van de kwaliteit van dit kleine wondertje dat Go Pro 8 heet. Ik film hiermee in 4K om een zo goed mogelijke kwaliteit te krijgen.
Het is nog even wennen en hoop dat de kwaliteit van mijn video’s opnames nog wat professioneler worden. Het is heel wat anders dan fotograferen natuurlijk.
Het ligt in de bedoeling om toekomstige activiteiten van wijkvereniging Marsdijk ook vaker op deze manier vast te leggen. Zo hoop ik nog meer bezoekers te trekken naar ten eerste het wijkgebouw, maar ook naar de website van de wijkvereniging.
Bekijk hieronder het filmpje wat ik gisteren maakte. Het viel mij op dat er in de hal boven een aardige flikkering in de video kwam, dat moet ik nog even uitdokteren hoe ik dat kan voorkomen. Ik heb wel een mogelijkheid van antiflicker in de voorkeuren van de action cam, maar weet niet of ik het daarmee kan verhelpen?
Ik heb de keuze uit 60hz en 50 hz, de volgende keer maar eens veranderen 🙂