Corona en het TT-circuit Assen

Toch ook wel even het vermelden waard in deze blog, aangezien er ook veel motor- en autosport liefhebbers in de wijk Marsdijk wonen.
Aandacht voor onderstaand.

Corona en het TT Circuit

Helaas houdt het Coronavirus Nederland meer en meer in haar greep. De gevolgen hiervan zijn op alle niveaus merkbaar en grijpen diep in het maatschappelijke leven in.
Ook waar het de sport betreft. Als TT Circuit Assen volgen we de richtlijnen van de regering en het RIVM en dat heeft dan ook consequenties voor de dagelijkse bedrijfsvoering. Op deze wijze proberen wij een bijdrage te leveren aan de verdere beperking van het aantal besmettingen en tegelijkertijd de risico’s voor onze huurders en vrijwilligers te beperken.
Daarom zullen er tot en met 6 april geen evenementen worden gehouden op het TT Circuit Assen.

Met de huurders van het circuit wordt in goed overleg alternatieve data voor hun evenementen gezocht elders in het seizoen.
We hopen de ontstane situatie, als gevolg van het Coronavirus en binnen de genomen nationale beleidsregels, voor huurders en hun gebruikers op deze wijze zo adequaat mogelijk te beantwoorden.
Het TT Circuit Assen houdt op haar website ttcircuit.com, een ieder op de hoogte van de actualiteit en de eventuele beschikbaarheid van de accommodatie.
Onze bereikbaarheid blijft ongewijzigd, maar medewerkers werken vanaf maandag zoveel mogelijk vanuit huis.
bron: TT-circuit Assen