Sluiting-De-Dissel-ivm-coronavirus-vanaf-15-oktober-2020

We keken er allemaal angstvallig naar uit, de persconferentie van afgelopen dinsdag, door Mark Rutte en Hugo de Jonge.
In grote lijnen kwam het er eigenlijk wel op neer dat er meer besmettingen waren en dat de Corona maatregelen verscherpt zouden worden.
Inmiddels een bekend gezegde “Wij zijn wel klaar met Corona, maar Corona nog niet met ons” en daar moeten we nu met ons allen hard aan werken om dit voor eens en altijd uit ons kikkerlandje te krijgen. En niet alleen uit ons kikkerlandje, maar uit de gehele wereld, want dit treft natuurlijk niet alleen ons Nederlanders.
Om deze redenen heeft het bestuur van Wijkvereniging Marsdijk ook besloten om vanaf 15 oktober 2020 De Dissel te sluiten.
Het is allemaal heel spijtig, maar de gezondheid van u, uw naasten en niet in de laatste plaats de vrijwilligers van De Dissel is voor ons allemaal heel belangrijk.
Laten we hopen dat er gauw een einde komt aan deze pandemie en dat we de draad weer op kunnen pakken.
Houd de website in de gaten voor nadere berichtgeving over de (her)opening van De Dissel.
Voor nu kan ik alleen maar zeggen, pas goed op uzelf en uw naasten en houd 1,5 meter afstand, was uw handen en geef geen handen!