Feestelijke opening De Dissel Marsdijk 11 januari 2020

Op 11 januari 2020 was het dan eindelijk zover, de vrijwilligers keken wel met gemengde gevoelens uit naar de verhuizing van de oude Dissel naar de nieuwe locatie aan de Kleuvenstee 1A. Er werd door een aantal vrijwilligers hard gewerkt om de verhuizing te realiseren, van deze werkzaamheden zijn ook foto’s gemaakt die op o.a. de Facebook pagina van de Wijkvereniging Marsdijk terug te vinden zijn. Ook is er van het oude wijkgebouw een video gemaakt, van het interieur en buitenom, bekijk hier de gemaakte video’s. Klokslag 10:00 werd er eerst een speech gehouden en daarna kon de openingshandeling verricht worden door wethouder Karin Dekker en wijkvereniging Marsdijk voorzitter Geert Doensen, dit onder grote publieke belangstelling. Na de officiële handelingen ging de deur van het nieuwe wijkgebouw automatisch open en konden de vele belangstellenden het gebouw binnen, waar een hapje en een drankje op hun wachten. Tijdens de opening werd een optreden verzorgt door het dameskoor Marsaria en kon in het gebouw rondgekeken worden en werd hier en daar door vrijwilligers uitleg gegeven waar de verschillende ruimtes voor dienden. Omstreeks 11:00 uur werd het bestuur nog even in het zonnetje gezet door Karola met een prachtige toespraak. Na de toespraak werden nog bloemen overhandigd en was iedereen klaar voor de team groepsfoto. Het is een prachtig gebouw, wat kleiner en minder ruimte voor de hoeveelheid activiteiten maar de tijd zal het leren hoe hier op een mooie manier invulling aan kan worden gegeven zodat alles optimaal kan worden gebruikt. Bestuur, vrijwilligers en bezoekers van De Dissel heel veel plezier en gezelligheid gewenst in het nieuwe wijkgebouw!!

Het bestuur werd in het zonnetje gezet.