2de jeu de boules baan 28 mei 2021

Tweede Jeu de Boules baan een feit

Het heeft even geduurd, maar daar istie dan eindelijk!! De tweede Jeu de Boules baan is een feit, althans er wordt nu hard aan gewerkt en toen ik wegging waren ze bezig om het veld aan te harken en daarna wordt het nog even aangetrild als ik het goed begrepen heb.
De leden van de vereniging zullen hier ontzettend blij mee zijn, want nu kan er met twee teams tegelijk worden gespeeld.
Vanmorgen omstreeks een uur of 09:00 uur was ik bij De Dissel om een en ander vast te leggen voor de website en de wijkkrant van Wijkvereniging Marsdijk. En na het maken van de foto's nog even naar binnen geweest om de andere vrijwilligers even te zien en een praatje te maken, was al weer zo lang geleden dat ik langs was geweest en het was erg gezellig.
Zo gauw de eerste wedstrijden beginnen zal ik ook weer foto's maken van de blije Jeu de Boulers op het nieuwe speelveld.
Bekijk hieronder een kleine sfeer impressie van de werkzaamheden die vanmorgen 28 mei 2021 plaatsvonden.