Verhuizing oude Dissel Marsdijk 27 december 2019

Om 08:00 uur vanmorgen waren de eerste vrijwilligers en verhuizers bij de oude Dissel om met de verhuizing van De Dissel te beginnen naar de nieuwe locatie aan de Kleuvenstee 1A.
Er werd met vereende krachten hard gewerkt om de verhuizing zo soepel mogelijk te laten verlopen en dan is het motto, vele handen maken licht werk.
Theo had mij gevraagd om van deze happening een fotoverslag te maken en die foto’s zijn nu al te vinden op de fotopagina van De Dissel.
Gelukkig kan er heel veel zonder tussenkomst van de verhuiswagen vervoerd worden naar de nieuwe plek aan de Kleuvenstee 1A.
Nadat ik foto’s had gemaakt bij de oude Dissel, ben ik naar de nieuwe locatie van de Dissel gegaan om daar van het nieuwe gebouw foto’s te maken. Het is een eenvoudige sfeer impressie, maar zo kunnen jullie toch een idee krijgen hoe het eruit ziet.
Het is een prachtig gebouw, nog een beetje leeg natuurlijk, maar ik hoorde in de wandelgangen al dat het prachtig gaat worden. Een mooie aanwinst voor de wijk Marsdijk.
Mooie ruimtes voor de verschillende cursussen die hier gehouden gaan worden. Ook de mannen van de biljartvereniging zullen tevreden zijn met de mooie ruimte die zij beneden krijgen.
Heel veel plezier met het nieuwe wijkgebouw en niet vergeten op 11 januari 2020 is de feestelijke opening van de nieuwe Dissel.

De harde werkers bij het nieuwe onderkomen van De Dissel