Vrijwilligersdag WV Marsdijk 4 september 2021

Op 4 september 2021 werd de vrijwilligersdag gehouden voor…..de vrijwilligers van De Dissel. Er waren vandaag allerlei activiteiten, zeg maar Oud Hollandsche spelen, zoals sjoelen, tafeltennis, Jeu de Boules enzovoort.
Als huis en wijkfotograaf van De Dissel was ik vandaag even aanwezig om wat foto’s te maken.
Door privé omstandigheden was ik niet in de gelegenheid om langer te blijven, maar de foto honeurs werden later overgenomen door Theo.
Aan het eind van de middag was er een overheerlijke BBQ met twee fantastische koks (Theo en Karola).
Het werd allemaal wat gemakkelijker nu de RIVM regels wat waren versoepeld en men kon zich vrij bewegen, de 1,5 meter werd binnen gerespecteerd en buiten ging het er gemoedelijk aan toe.
En wat ook ontzettend leuk was dat op de grote televisie in het wijkgebouw werd de kwalificatie van de Grand Prix van Zandvoort door enthousiaste fans en bezoekers bekeken.
En de weergoden waren ook gunstig gezind, want het zonnetje scheen heerlijk op het terras voor De Dissel.
Bekijk hier of op de fotopagina de beelden die Theo en ik schoten.
[robo-gallery id=”2122″]