Fotopagina

Beste bezoeker van deze website,

De fotopagina is helemaal up to date met de laatste fotoreportages gemaakt door onze huisfotograaf Gino.
Hierboven in het fotopagina menu staan de gemaakte fotoreportages mooi ingedeeld op het jaartal, dus het jaartal selecteren om naar de pagina te gaan waar de foto's staan van de activiteiten van WV Marsdijk.
Kies je fotoreportage en klik op de "Klik hier" button, waarna je naar de fotoreportages gaat van de activiteit, onderstaande button is niet actief maar een voorbeeld hoe het op de fotopagina eruit ziet.
Per activiteit zal er een linkje geplaatst worden en daarna wordt je omgeleid naar Google Foto's, waar je de foto's van de activiteit kunt bekijken.
Om wat ruimte te besparen zijn de foto's in een wat kleiner formaat, het gaat om een sfeerimpressie.
Inmiddels heb ik als wijkkrantfotograaf en huisfotograaf van Wijkvereniging Marsdijk al heel wat foto's gemaakt.
Maar ook met video ben ik steeds meer en meer bezig en de resultaten daarvan zijn te bekijken op de videopagina elders op deze website.
Ik hoop dat je plezier beleefd aan de gemaakte foto's en graag tot ziens bij een volgend event/activiteit bij de Wijkvereniging Marsdijk aan de Kleuvenstee 1A in Asssen (Marsdijk).

Met fotografische groeten,

Gino,