Tafeltennis

Tafeltennissen in De Dissel.

Sinds jaar en dag speelt tafeltennisvereniging de Marsmeppers in de grote zaal van De Dissel.

Er is de mogelijkheid om de trainen op de maandagavond. We spelen van 19:15 tot ± 22:15 uur. We hebben een trainer die op vrijwillige basis lesgeeft. We zijn een kleine vereniging en het niveau is verschillend. Na het trainen zitten we meestal nog even gezellig bij elkaar. Gedurende het jaar organiseren we zelf ook toernooien: de Clubkampioenschappen, het Paaseierentoernooi en het Handicaptoernooi. Ook zijn er toernooien van andere verenigingen waaraan wij deelnemen.

Er is de mogelijkheid om deel te nemen aan de competitie van de Asser Bedrijfs Tafeltennis Bond. De clubs die hieraan deelnemen zijn wijkverenigingen of bedrijven. Zij komen allen uit Assen. Contributie voor een seizoen is € 110,-. Mocht u lid zijn van de wijkvereniging, dan krijgt u € 15,- korting op het lidmaatschap van de tafeltennisvereniging.

Heeft u zin om langs te komen en mee te spelen? Spelers vanaf 16 jaar zijn van harte welkom.

Voor inlichtingen kunt u bellen met onze wedstrijdleider Jacqueline: tel. 06-83362763.

Bekijk hieronder een kleine impressie van een trainingsavond bij de tafeltennisclub in het wijkgebouw van Wijkvereniging Marsdijk.