Zaalvoetbal

Voetbal en Fun

Voetbal en fun

Elke woensdagavond van 22:00 tot 23:00 spelen we in de Marsdijkhal een onderlinge partij van vijf tegen vijf. We zijn een mooie mix van jonge en oudere spelers – op dit moment zo tussen de 20 en 60 jaar jong/oud – en we spelen lekker fanatiek, maar zonder prestatiedruk. De sfeer is ontspannen en de lachspieren worden net zo goed getraind als de benen. We zijn geen Ronaldo of Messi, maar we hebben wel inzet en het vermogen om de bal naar de juiste kleur te spelen, ook al gaat dat bij ons natuurlijk ook wel eens mis.

Meer informatie: Albert Tolsma +31653397365

Op 9 november 2022 was ik (Gino) te gast bij het zaalvoetbal in de Marsdijkhal waar een gezellige club mannen een leuke partij zaalvoetbal aan het spelen waren en een kleine sfeer impressie gemaakt van de wedstrijden.