Kerstfair De Dissel 9 december 2023

Het was vanmorgen vroeg dag voor ons. Lammie zou vandaag ook weer op de Kerstfair staan in De Dissel bij wijkvereniging Marsdijk, om met een kraampje in de grote zaal te staan met haar sjaals (handgemaakte en gehaakte sjaals en mutsen).
Speciaal voor deze gelegenheid had zij ook engeltjes gehaakt die gretig aftrek vonden. Het was al meteen een gezellige bedrijvigheid want iedereen die een kraampje of een tafeltje had was druk bezig om alles mooi in te richten.
Ook was er buiten voor de ingang weer een soort van overkapping gemaakt waar ook kraampjes stonden, waaronder Vaart Welzijn, maar ook mensen die geld inzamelden voor Alpe D’Huzes
Het was echt een verscheidenheid aan kraampjes, waar allerlei lekkernijen geproefd en gekocht konden worden. En ook de dames met de kniepertjes waren weer heerlijk aan het bakken en ik heb er zelf ook even van geproefd, niks mis mee.
De Kerstfair werd ontzettend goed bezocht, we hebben er ook goed reclame voor gemaakt op de sociale kanalen zoals Facebook en Instagram en mond op mond reclame en dat heeft duidelijk zijn vruchten afgeworpen, dat gaan we voor aankomende activiteiten zeker weer doen.
Om 11:oo uur werd de overheerlijke snert van Agnes gepresenteerd, dat maakt zij als de beste en ruikt heerlijk en de soepkommen met snert vlogen haast de deur uit, super gemaakt Agnes.
De foto’s van vandaag staan ook al op de website en geeft hopelijk mooi weer hoe deze dag is verlopen.
Zou ik toch bijna vergeten om dameskoor Marsaria te noemen. Er werden twee optredens verzorgt voor het aanwezig publiek en er werd zichtbaar genoten van de zang van deze dames en het bevlogen dirigeren van Julia.
Het was een bijzonder geslaagde en gezellige Kerstfair en dat smaakt naar meer.
Bekijk op de fotopagina de foto’s die wijkkrantfotograaf Gino maakte of ga direct naar de Flickr pagina van Wijkvereniging Marsdijk waar de foto’s ook in klein formaat zijn te downloaden voor eigen gebruik.