Zondag 4 februari gluren bij de buren in De Dissel met een optreden van Carritwen en Fonn

Gluren bij de buren – foto credits Erik Van Der Aar

Zondag 4 februari gluren bij de buren in de dissel met een optreden van Carritwen en fonn

Carritwen komt uit het noorden van Nederland  en verzorgt al sinds  jaren optredens en concerten. Carritwen biedt de luisteraar een  rijk palet aan muziek waaronder: vlotte danstunes, ingetogen walsen en subtiele ballades.
Met hun soms innovatieve arrangementen, bevlogen enthousiasme en keur aan traditionele instrumenten hebben ze alles in huis om de traditionele Ierse en Schotse folkmuziek goed tot hun recht te laten komen.
Waar Carritwen optreedt ontstaat de sfeer zoals die ook op traditionele ‘sessies’ in de Ierse pubs beleefd wordt.
Hoewel Carritwen uitstekend in staat is op festivals, feesten en partijen een feestje te bouwen, ligt hun kracht vooral in luisteroptredens op kleinere podia waarbij een intieme en interactieve sfeer met het publiek gecreëerd wordt.

Fonn komt uit Kampen. Speelt instrumentaal en zang met diverse instrumenten. Met tin whistle, viool, accordeon, mandoline, gitaar en gitaarbanjo met meerstemmige zang maakt dit trio mooie Ierse cq Schotse nummers op eigen wijze.

Optredens op zondag 4 februari

Carritwen om 12.45, 14.15 en 15.45 uur