Kerstmiddag Senioren 21 december 2023_Theo Buijs

Het was weer een gezellige en sfeervolle Kerstmiddag voor onze senioren. In de grote zaal werden de aanwezige gasten getrakteerd op koffie met wat lekkers en was er weer een verloting. Cees Blok en Kees Bijleveld deden de verloting van de zelf gemaakte kerststukjes
Het inmiddels bekende dameskoor Marsaria zorgde voor de muzikale omlijsting van deze middag. Ook Jan Goedhart had een mooi moment en bracht een prachtig eigengemaakt gedicht ten gehore.
Het was weer tot in de puntjes geregeld door de aanwezige vrijwilligers, zonder deze vrijwilligers is er geen Kerstmiddag, hulde aan hen!
Omdat webmaster en wijkkrantfotograaf Gino niet aanwezig kon (herstellende van Corona) heeft Theo deze keer de foto’s van deze Kerstmiddag verzorgd.
Alle foto’s zijn weer te bekijken op de fotopagina van deze website.
Voor nu wens ik iedereen prachtige Kerstdagen toe en graag tot ziens in 2024 bij een van de activiteiten die de wijkvereniging Marsdijk organiseert.
Hieronder een aantal foto’s in een slideshow.