Kerstfair De Dissel 10 december 2022 - © Gino Wiemann

Optreden van Marsaria tijdens Kerstfair in De Dissel te Marsdijk

Men zegt wel eens, gezelligheid kent geen tijd en dat was vandaag in De Dissel te Marsdijk – Assen zeker het geval. Vandaag was er weer een ouderwets gezellige Kerstfair in het wijkgebouw van wijkvereniging Marsdijk.
Alles was weer picobello georganiseerd en zo kon het publiek genieten van overheerlijke eigengemaakte snert, een beker warme chocolademelk of een kadetje met een knakworstjes.
Aan de bar en de stamtafel kon ook wat anders genuttigd worden en iemand nam een lekker broodje kroket en dat leek haast wel een startschot voor een estafette kroketten frituren, want de een na de ander bestelde een broodje kroket, zien eten doet eten zullen we dan maar zeggen.
Er was een verscheidenheid aan kraampjes deze keer, van ambachtelijke werkstukken tot aan handgehaakte sjalen en van kniepertjes tot aan brownies. Ook aan de vogels was gedacht en een kraampje met prachtige vogeltaarten, waar ik zelf ook eentje van gekocht heb.
Kraampjes met sieraden en een jongedame maakte ter plekke paracord armbandjes.
Het vrouwenkoor Marsaria deed ook twee keer een spetterend optreden in de grote zaal en werd ook goed bezocht door het aanwezige publiek. Het publiek kreeg ook heerlijke erwtensoep aangeboden en er was gratis koffie/thee/ranja/chocomel en glühwein. Voor kinderen tot 12 jaar was er een grabbelton De Kerstfair werd uitstekend bezocht en de organisatie kan terug kijken op een zeer geslaagde dag.
De foto’s van vandaag zijn weer gemaakt door Gino onze huisfotograaf en WV Marsdijk wijkkrantfotograaf en deze zijn terug te vinden op de fotopagina.
Veel plezier met het bekijken van de foto’s en niet vergeten a.s. donderdag een concert “Kerstvaria” van Marsaria, lees de online wijkkrant elders op de site voor aanvangstijden en entree.