Kerst Varia Marsaria 15 december 2022 - © Gino Wiemann

Wat was het een feestje voor het aanwezige publiek in de grote zaal van wijkcentrum Marsdijk. Op 15 december werd er een Kerst Varia avond georganiseerd met medewerking van vrouwen zangkoor Marsaria o.l.v. Julia Zaytseva.
Er werden prachtige liedjes ten gehore gebracht en de bevlogen dirigente en zangeres Julia wist een ieder te bekoren met haar mooie stem.
De avond werd goed bezocht en mijn schatting is tegen de 60-65 gasten die genoten van de gezellige sfeer en de zang van de dames.
Het koor heeft een groot repertoire en het wordt steeds verder uitgebreid. Het gaat van een beetje oude muziek tot veel moderne nummers en we streven er naar om elk jaar 1 of 2 optredens te verzorgen en zo was het dus tijd voor een optreden op 15 december in De Dissel.
Komt u anders gezellig eens een keertje bij een repetitie kijken.
Wij zingen iedere donderdagavond van 19.45 tot 21.45 uur in ‘De Dissel’ onder leiding van onze dirigente/pianiste Julia Zaytseva.
U bent van harte welkom
Van deze avond zijn foto’s gemaakt en die zijn weer op de fotopagina te vinden van WV Marsdijk. Ook heb ik een aantal video opnames gemaakt van het optreden en deze zullen in de loop van de dag op deze website te zien zijn.
Bekijk hieronder alvast een kleine impressie van de avond.
*NB: Ik zet nagenoeg alle foto’s online omdat een ieder dan zelf kan kiezen welke foto’s hij/zij wil downloaden voor eigen (privé) gebruik.