visitekaartje WV Marsdijk 2023 ontwerp door Gino Wiemann

Een mooie kop boven dit bericht “WV Marsdijk nog meer promoten”.
Tijdens de activiteiten in de decembermaand zoals de Kersmiddag voor o.a. de senioren, de Kerstfair voor iedereen die het leuk vindt is dit idee ontstaan om de wijkvereniging nog meer te promoten.
Het kwam eigenlijk door een bezoekster van de Kerstmiddag, ze sprak mij aan tijdens het fotograferen van het gospelkoor Vita Nova op deze Kerstmiddag.
Ze zei u bent zeker ZZP’er en dat beaamde ik en noemde ook mijn werkzaamheden als fotograaf voor WV Marsdijk. Oh zei ze, waar kan ik de foto’s vinden van deze middag?
Ik vertelde haar dat ze op de fotopagina van de website van de wijkvereniging komen te staan en dat daar inmiddels heel veel foto’s staan, van het oude wijkgebouw De Dissel tot aan de Kerstfair die vrij recent is gehouden.
Ze wist dat niet en toen kwam ik op het idee om een visitekaartje te ontwerpen voor de wijkvereniging, natuurlijk met de kleuren van WV Marsdijk en het logo prijkt er ook op.
Na een paar uurtjes ben ik tot dit resultaat gekomen en de verwachting is dat ze in de eerste of tweede week klaar zijn bij de drukker.
Op deze manier kunnen bezoekers van activiteiten een kaartje meenemen en kunnen dan thuis op hun gemak de website bezoeken en op de fotopagina de foto’s bekijken van een event en in de toekomst wil ook nog wat meer met video gaan doen daar is ook de videopagina voor in het leven geroepen.
Hieronder het ontwerp van het nieuwe visitekaartje.
visitekaartje WV Marsdijk 2023 ontwerp door Gino Wiemann