BBQ WV Marsdijk 24 september 2022 - © Gino Wiemann

Aanstaande zaterdag 26 augustus 2023 om 15:00 uur is het weer zover dan kunnen de vrijwilligers van wijkvereniging Marsdijk zich weer te goed doen aan een overheerlijke BBQ.
Onder auspiciën van meester BBQ’er Theo zullen er weer heerlijk worstjes en hamburgers worden gebakken met niet te vergeten heerlijk gebakken uitjes en een bolletje.

Een zinderende zomermiddag/avond vormt het perfecte decor voor een onvergetelijke barbecue, als een welgemeend dankjewel aan de toegewijde vrijwilligers van Wijkvereniging Marsdijk uit Assen. De geur van smeulende houtskool vermengt zich met de opwinding en vreugde die in de lucht hangt.

Op onze eigen locatie, versierd met kleurrijke lantaarns en gezellige zitjes, wordt een uitnodigende sfeer gecreëerd.

Natuurlijk wordt er gezorgd voor een scala aan sauzen ouderwetse tomatenketchup en mayonaise,  van klassieke barbecuesaus tot pikante aioli en pittige chilisaus. Gasten kunnen hun creativiteit de vrije loop laten en hun smaken mengen.

Terwijl de zon langzaam ondergaat en de sterren aan de hemel verschijnen, kunnen de vrijwilligers ontspannen en genieten van elkaars gezelschap, omringd door lachen, goed eten en dankbaarheid.
Deze BBQ is niet alleen een gastronomische ervaring, maar ook een symbool van waardering voor de onvermoeibare inzet van de vrijwilligers van Wijkvereniging Marsdijk.