Vrijwilligers BBQ Marsdijk 26 augustus 2023

Het jaar vliegt voorbij dat blijkt maar weer want vandaag was het al weer tijd voor de gezellige jaarlijkse BBQ voor de vrijwilligers van wijkvereniging Marsdijk. De feestelijkheden waren ook dit keer in het wijkgebouw De Dissel te Marsdijk.
Om 15:00 uur kwamen de eerste gasten binnen en kon men een kopje thee of koffie nemen. Om 16:00 uur werd dan de BBQ officieel geopend en sprak Geert Doensen nog enkele woorden en werden een paar vrijwilligers nog even in het zonnetje gezet voor bewezen diensten de afgelopen jaren.
Daarna ging chef BBQ aan de slag en werd er in rap tempo hamburgers, sateh en lekkere worstjes op de BBQ gedaan. De aftrek was gretig, want iedereen had wel trek in wat lekkers.
Helaas gooide het weer wat nattigheid in het eten, maar dat mocht de pret niet drukken. Iedereen sprak met elkaar en er werd over van alles gesproken. Ook nieuwe plannen gesmeed voor het nieuwe seizoen in De Dissel.
Zo ligt het in de planning om een foto en video avond te organiseren, de titel is nog niet bekend, maar wij houden u op de hoogte via de website.
Het zal in ieder geval over de oude en de nu nieuwe Dissel gaan.
Omstreeks 19:00 uur was het afgelopen en kon iedereen weer huiswaarts keren, op naar een mooi seizoen!
Bekijk hieronder enkele foto’s die ik gemaakt heb van de vrijwilligers BBQ, als je op de foto klikt ga je naar de Flickr pagina van WV Marsdijk.

*NB: Er is weer een gastenboek op de website, heb je tips, verbeteringen of suggesties voor de website laat het weten.

Vrijwilligers BBQ Marsdijk 26 augustus 2023