Creatieve en rommelmarkt 3 juni 2023 weer groot succes

Het was wel weer een feestje tijdens de creatieve en rommelmarkt bij Wijkgebouw De Dissel in Marsdijk. ’s Morgens iets voor 9 uur konden de kraampjes opgebouwd worden door de deelnemers en deelneemsters en daarna kon de verkoop beginnen.
De zon was de creatieve en rommelmarkt goed gezind en het publiek kon op zijn/haar gemak alle kraampjes bij langs. Ook in De Dissel waren enkele kraampjes, zo kon er machinaal een logo/naam op een handdoek worden gezet en was er een kraampje met lekkers, maar ook handgemaakte omslagdoeken en windspinners.
Bij de bar in De Dissel kon er koffie/thee en wat lekkers worden besteld, de kroketten genieten inmiddels hoge voorkeur en werden ook deze keer weer gretig afgenomen.
Ook was Phoenix4kids met 2 trikes en een motor aanwezig om kinderen en ook volwassenen een rondje mee te laten rijden om de aandacht te vestigen op het goede werk wat deze stichting doet.
Kijk voor meer informatie op de website van Phoenix4kids.
De markt was van 9:00 uur tot 14:30 uur en ik hoop dat er goede verkopen zijn geweest. Om 14:30 uur kon er weer worden afgebroken en kon iedereen weer voldaan na een gezellige dag huiswaarts keren.
Als wijkkrantfotograaf was ik aanwezig om een sfeerimpressie te maken en heb ik ook een ritje op de trike gehad en daar een videootje van gemaakt.
Bekijk op de fotopagina van deze website de gemaakte foto’s.
Liever een digitale foto bestellen, dat kan ook via deze LINK

Creatieve en rommelmarkt 3 juni 2023