Varkentje de Beekdalhoeve 22 juli 2023 tijdens de open dag.

Gisteravond kreeg ik nog een berichtje van Margreet van de Beekdalhoeve of ik op de open dag van 22 juli nog wat foto’s wilde komen maken. Belofte maakt schuld en ik had al eerder aangegeven dat zij mij altijd mocht vragen.
Als wijkkrant fotograaf ben ik nagenoeg altijd bereid om ergens foto’s te komen maken, mits het aan de wijkvereniging Marsdijk is gerelateerd. En aangezien WV Marsdijk een goede en mooie relatie heeft met de Beekdalhoeve hoefde ik daar dus niet lang over na te denken en meteen ja gezegd.
Zaterdagmorgen, de weer app er even bij gepakt en het zag er jammer genoeg niet zo fraai uit, vanaf een uurtje of 11 zou het al gaan regenen, niet zoveel maar regen is regen.
Paraplu gepakt en we zijn met ons tweeën naar de Beekdalhoeve gelopen, dit is voor ons nog geen 5 a 10 minuutjes wandelen.
Aangekomen bij de kinderboerderij en meteen even wat foto’s links en rechts genomen en ook wat video gemaakt. Daar moet ik later vandaag of morgen nog mee verder.
Nu was het een beetje lukraak video schieten en zal een volgende keer een plan maken wat ik precies wil vastleggen. Het zijn van die dingen die dan ineens in mij opkomen en niet geschoten is altijd mis zeg ik maar, dat geldt ook voor video en idem dito voor fotograferen.
Ik hoop dat er nog voldoende publiek is geweest om alle activiteiten en bezienswaardigheden te bekijken. De vrijwilligers hebben er in ieder geval weer mooi werk van gemaakt en zo kon er zelfs koffie met gebak gegeten worden in de koffie kamer/keuken.
Ook konden er nagels gelakt worden voor het goede doel, een cavia aaien of een kipje knuffelen, het kan allemaal bij de Beekdalhoeve. Uw kind zal ervan genieten om al deze dieren van dichtbij te zien.
Ook het leuke varkentje heb ik nog even op de kiek gezet.
Bekijk hieronder een sfeer impressie van de open dag, de resterende foto’s zijn tijdelijk te bekijken op Google foto’s.