Wijkkrant fotograaf en nu ook sportfotograaf bij VV LEO

Zoals velen van jullie inmiddels weten ben ik de wijkkrant en activiteiten fotograaf bij wijkvereniging Marsdijk en onderhoud ik de website van WV Marsdijk met nieuws en actualiteiten.
Nu heb ik ook weer iets leuks te melden! Sinds enige weken maak ik bij VV LEO foto’s van de voetbal thuiswedstrijden op de verschillende voetbalvelden die LEO rijk is.
Vaak is dat op het kunstgras, maar af en toe ook op het hoofdveld, dit hoofdveld is nog niet zo lang geleden vernieuwd en het gras is nog een beetje kwetsbaar.
Inmiddels nader ik de pensionado leeftijd en vind ik het ook erg leuk om mij in te zetten voor bijvoorbeeld deze voetbalvereniging. Het maken van foto’s van de voetbalwedstrijden wordt heel goed ontvangen door zowel ouders/verzorgers en ook de trainers die ik af en toe spreek vinden het erg leuk dat zijn/haar team word vastgelegd.
De foto’s zijn via de website van VV LEO te bekijken, maar ook via mijn sportfoto website Sportief Assen. Op Sportief Assen zijn meer foto’s te vinden van sportevenementen in en rondom Assen wat te denken van de 4 Mijl Assen of de Triathloon en fotoreportages gemaakt bij het TT-circuit Assen.
Is jouw club woonachtig in Assen en zou je het leuk vinden als er foto’s worden gemaakt van jouw/jullie event, neem dan eens contact met mij op.
Maar ook clubs in De Dissel wil ik van harte uit te nodigen om hun activiteit en/of club wat meer onder de aandacht te brengen. Voor de Jeu de Boules club van Marsdijk heb ik dit afgelopen zomer al eens gedaan, maar ook anderen zijn welkom om mij in te schakelen.
Er zijn verder geen kosten aan verbonden, die haal ik uit de eventuele verkoop van de foto’s online. Jullie als club ontvangen daar ook een linkje van en als jullie club vertegenwoordigd word op de website van WV Marsdijk, dan zal ik daar de pagina ook met wat foto’s opleuken, een win-win situatie dus!
Hieronder een kleine selectie van de sporten die ik gefotografeerd heb.