Opening en samenwerking Delta glasvezel - © Gino Wiemann

Opening en samenwerking Delta glasvezel - © Gino WiemannVanmorgen ben ik even naar de opening van Delta Glasvezel geweest in het wijkcentrum van wijkvereniging Marsdijk. Hier werden de plannen kenbaar gemaakt en werd er uitleg gegeven over Delta Glasvezel.
Als de 20% wordt gehaald, dan kunnen wij o.a. in de wijk Marsdijk van de hoge internetsnelheid gaan genieten die glasvezel gaat brengen.
Klik voor eventueel aanmelden op de link die op de pagina van de glasvezelactie staat, daar steun je namelijk ook de wijkvereniging mee, dus DOEN!!
Op verschillende data zijn er informatie dagen/ochtenden waar je voor al je vragen t.o.v. Delta Glasvezel terecht kunt.
Vanmorgen 5 oktober 2022 was er ook een mooie opkomst en hebben de eerste zich al aangemeld. Onder het genot van een kopje koffie en een lekker gebakje (petit four) werden ook al prangende vragen gesteld en deze werden op deskundige wijze beantwoord door de aanwezige projectleider(s).
Wil je nu ook meer weten over glasvezel, ga dan zeer zeker eens naar de informatiedagen/ochtenden in het wijkgebouw en laat je goed voorlichten en aansluitend kun je je dan ook aanmelden, klik dan vooral op deze link om de Wijkvereniging Marsdijk hiermee te steunen
Bekijk hieronder een kleine impressie van de opening.